Pagina's

donderdag 22 maart 2012

Anatomicals: Deep cleansing mud mask

Ik heb eergisteren een bestelling geplaatst in de shop van Miss Lipgloss, en vandaag kreeg ik het pakketje al binnen! Toen ik in haar shop keek zag ik een leuk budgetmerk waar ik wel erg benieuwd naar was geworden: Anatomicals. Ik bestelde vier producten, drie voor mezelf en één als kleinigheidje voor mijn zus.
Vandaag heb ik een review voor jullie van één van de producten: 'Farewell the scarlet pimplehell - Deep cleansing mud mask'.



MissLipgloss zegt dit over het masker:
Farewell The Scarlett Pimplehell is een diep reinigend moddermasker voor je gezicht. Geeft een boost aan je bloedcirculatie, reinigt je poriën en laat je huid fris en stralend achter.
Dat klinkt fijn! Precies wat mijn huid kan gebruiken. Zoals jullie konden lezen in dit artikel heb ik de laatste tijd weer een beetje last van acne. Ik hoop dat dit masker me daarmee kan helpen!
Hoe, wie, wat, waar kan je ook allemaal fijntjes op de achterkant lezen.

Wow, als je het masker openmaakt, staat je een verrassing te wachten. Het is zeer zeker een 'mud mask'! Ik stond in de spiegel een beetje raar te kijken, ik smeerde gewoon groen/bruine derrie op mijn gezicht. Gelukkig ruikt het niet naar modder!
En zo ziet het er dus uit... Niet al te charmant.

Net nadat ik het masker aangebracht had, brandde het wel een beetje rond mijn neus. Dat ging gelukkig al snel over. Een kwartiertje later haalde ik het masker van mijn gezicht af en mijn gezicht was niet rood! Dat is voor mijn huid nogal wat; ik bloos nooit, maar tijdens het epileren van mijn wenkbrauwen wordt mijn huid enorm rood. Ook gebeurd het vaak na een masker; dat mijn huid zo rood wordt. Met dit masker niet, dus daar scoort het sowieso al een punt!
Mijn poriën zijn zichtbaar kleiner. Ook voelt mijn gezicht heerlijk zacht aan. Mijn huid ziet er wel schoon uit, maar of het echt daadwerkelijk iets doet tegen mijn acne kan ik jullie nog niet vertellen. Het voelt in ieder geval wel aan als een heel fijn masker!

Anatomicals: 'Deep cleansing mud mask' heb ik voor €1,95 gekocht uit de webshop van Miss Lipgloss.

Dat is in ieder geval één product van Anatomicals waar ik erg tevreden over ben. Ik hoop dat de andere producten ook zo fijn zijn, jullie kunnen de reviews over twee weken kunnen verwachten. Dan heb ik ze een beetje getest!

Wat is jullie favoriete gezichtsmasker?

Liefs,
Mia

12 opmerkingen:

  1. Lijkt mee een fijn product! kende het merk nog niet. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt heel fijn. Ziet er ook "mooi"/ echt uit (voor een moddermasker)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lijkt me echt heel fijn, en dit maskertje is niet duur als hij zo goed werkt!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er grappig uit! Binnenkort moet ik ook maar weer eens maskertjes halen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. klinkt heel fijn, ik wil ook zeker iets bestellen bij de Misslipglosshop
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. klinkt super! ja, maskers zien er bij mij ook altijd super charmant uit! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Ziet er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt goed. Met een masker op kun je ook gewoon niet charmant op de foto, volgens mij is dat technisch gezien onmogelijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt fijn! Altijd leuk, die maskerhoofdfoto's :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het klinkt goed! Ik kende het merk nog niet.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen