Pagina's

maandag 5 december 2011

Gosh: Quattro eye shadow Q49 Jamaica



Toen ik laatst weer eens in de Kruidvat rond liep, zag ik opeens deze Gosh Quattro Eye Shadow Q49 Jamaica. Ook zat er een gele sticker op wat betekende dat deze €1,- zou zijn! Ik geloofde dat niet echt en vroeg het aan de kassa. En ik kreeg hem gewoon mee voor €1,-! Terwijl de kassa iets heel anders aangaf hihi. Maar daar kon ik niks aan doen en kreeg hem dus mooi mee :-)!
Maar nu over het product zelf! Hoe bevalt mij deze Gosh palette?
Klik snel op lees meer!


 Ik vind het echt mooie kleuren als ik het zo zie. Zoals de naam Jamaica al doet vermoeden zijn het mooie, zomerse kleurtjes. Niet te donkere kleuren maar ook zeker niet te licht. Ik ben zelf nog geen kunstenaar met oogshaduw, dus ik doe nooit meer dan 2 kleuren mengen/combineren/noemhetmaarop. Dat kan zeker wel met deze Quattro Eyeshadow.
Linksboven zit een paarse kleur, rechtsboven een gouden kleur, linksonderin een mintgroene kleur, en rechtsonderin een rode kleur.


He getsie, ik heb mijn kamer 2 dagen geleden gesopt en er ligt nu overal weer stof. Sorry dus voor de stof op de foto!
Er zit totaal 3 gram in en is 36 maanden 'houdbaar'. Verder ziet de palette er simpel, maar toch chique uit. Ook is hij handig mee te nemen.


Ik vind dat er een mooie shimmer ook in zit. De brush wat je ernaast ziet, zit een rare buiging in die super handig werkt. Je kunt deze brush dus gebruiken voor alle 4 de kleuren. Vaak heb je bij palette's met verschillende kleuren zo'n brush waarmee je maar 2 kleuren kunt aanbrengen. Wil je de volgende keer een andere kleur; wordt het weer lelijk omdat de kleuren door elkaar lopen. Dat is hier dus niet het geval! Heerlijk. Ook werkt de brush erg fijn.


Over de pigmentatie ben ik minder te spreken. Ik had er wat meer van verwacht! Ik heb wel een oogschaduwbasis aangebracht. Ik vind de kleuren nog steeds mooi; ik had alleen een wat heftigere kleuren verwacht. 
Al met al vind ik het alsnog een super palette. Zeker voor een euro ;-)

Conclusie
+ Mooie kleuren
+ Mooie en handige verpakking
+ Er zit een goede brush bij
- Geen super pigmentatie waar ik stiekem wel op had gehoopt.

Hebben jullie ook ervaring met een Gosh palette? Wat vonden jullie ervan?

2 opmerkingen: