Pagina's

donderdag 24 november 2011

essence: Stay with me lipgloss - 05 I like cotton candy


Vandaag liep ik in mijn pauze even snel de Kruidvat binnen en keek even snel bij het essence schap.
De Stay With Me glossjes leken me altijd wel leuk, maar de kleur die ik graag wilde was elke keer uitverkocht!
Eindelijk heb ik de kleur 05 I like cotton candy kunnen bemachtigen.


Het flesje vind ik er erg leuk uitzien. Ik vind het erg handig dat je de kleur van de lipgloss goed kunt zien. Soms zijn lipgloss verpakkingen zo dat ik het eerst moet opendraaien om te zien wat voor kleur lipgloss het is.
In deze roze lipgloss zit 4 ml en is 12 maanden houdbaar.
Er staat longlasting lipgloss op, ik ben benieuwd of deze lipgloss zijn belofte waar kan maken!


Ik vind namen bij lipgloss of nagellakjes zo leuk. Deze heet I like cotton candy, en daar word ik meteen helemaal vrolijk van! Altijd een leuke toevoeging, zo'n naam verzinnen bij een kleur.


Mijn naakte lippen


Mijn lippen met een laagje I like cotton candy eroverheen. De applicator is zoals je op de eerste foto kunt zien 'anders dan anders'. Ik vind hem ongelofelijk handig werken! Mijn lippen passen perfect in de inham van de applicator. Het geeft een mooie, subtiele glans en meer kleur aan mijn lippen.
Ook zit er een heerlijk zoete geur bij, die ik perfect vind passen bij de naam. Hij is niet al te aanwezig maar af en toe ruik je hem wel.
Als je zelf niet zo dol bent op een zoete geur, zal ik toch op zoek gaan naar een andere lipgloss.

Het plakken vind ik erg meevallen. Natuurlijk, het is een lipgloss, maar het is zeker niet een irritant plakkende gloss.



Conlusie:
+ Ik ben zelf echt dol op de kleur en draag hem ook zeker regelmatig.
+ Het formaat vind ik ook super. Lekker makkelijk mee te nemen!
+ Portemonnee vriendelijk en super kwaliteit
- Het enige minpunt die ik zo kan bedenken is dat het niet longlasting is, wat het wel beloofd.
  Hij gaat zeker wel 2 à 3 uur mee, maar daarna is het wel weer tijd voor een nieuw laagje gloss.

Vraagje: Hebben jullie al ervaring met de 'Stay With Me' lipglossjes? En wat vinden jullie er van?

Liefs,
Mia.

2 opmerkingen:

  1. Dankjewel ! :D
    Jou blog is echt super !
    Die lipgloss is erg leuk , en staat je ook supergoed.
    "x

    BeantwoordenVerwijderen