Pagina's

dinsdag 22 november 2011

Rituals: Perfectionist, perfect hold eyeliner black

Ik ben al lang op zoek naar de perfecte eyeliner, ik gebruik het onderhand al 7 jaar!
In het begin gebruikte ik een kohl oogpotlood. Nu gebruik ik al zeker 2 jaar vloeibare eyeliner.
Ik ben overgestapt naar vloeibaar omdat een vriendin dit mij aanraadde, omdat je er mooiere lijntjes mee kan trekken. Daar ben ik het ook mee eens.
Maar nu heb ik een probleem: mijn oogpotlood óf vloeibare eyeliner is er al binnen een paar uur van af, of vervaagd.

Pas geleden liep ik weer eens de Rituals binnen op Utrecht Centraal (niks fijner dan shoppend op een trein staan te wachten ;-)! ) en nam de Rituals: Perfectionist, perfect hold eyeliner in de kleur black mee.
Wat is mijn mening over deze vloeibare eyeliner? Lees verder!



De eyeliner zit mooi verpakt in een kartonnen doosje. Er zit in deze vloeibare eyeliner 1,1ml. Verder staan de ingrediënten erop en wordt er beloofd dat het een 'perfect houdende eyeliner' is.


Nu ben ik helemaal benieuwd! 
De eyeliner ziet er mooi uit. Het is glimmend zwart, met glimmende zilveren letters van Rituals en verdere uitleg.
Ook zit er een handig 'grip' stukje voor je vingers zodat het niet wegglijdt als je bezig bent met de eyeliner opdoen. 


De stift zelf is heel fijn. Het is dun en makkelijk aan te brengen. Ook hoef je nergens aan te draaien zodat er vloeistof uitkomt. Je kent het wel: Dan heb je net teveel gedraaid en zit er een overvloed van eyeliner op je oog en dat druipt dan zo je oog in (of ben ik de enige die zo'n kluns is?).
Dat is bij deze eyeliner helemaal niet zo dus! Erg fijn.


Alleen tijdens het aanbrengen merk ik meteen iets vervelend: Hij is helemaal niet goed dekkend. Je moet het zeker 5x achter elkaar aanbrengen wil je een beetje een goed gepigmenteerd, zwart streepje krijgen.
Hier kan je het goed zien: Het eerste streepje heb ik 1 lijntje aangebracht.
Bij het tweede streepje heb ik 3 lijntjes over elkaar aangebracht, en bij het derde streepje heb ik zeker 5 of 6 lijntjes over elkaar aangebracht.

Na een dag werken is helaas ook deze eyeliner van mijn ogen verdwenen.
Ik ben een fan van Rituals maar ik zal deze eyeliner niet opnieuw kopen.

Deze eyeliner heeft mij €12,90 gekost.

Conclusie:
 + Ik vind het in totaal een fijne eyeliner.
 + Het idee dat het natuurlijke stoffen bevat vind ik erg fijn.
 + Erg fijn stiftje
 - Geen goede pigmentatie
 - Eyeliner blijft niet de hele dag zitten


Heb jij nog een goede tip voor een goede eyeliner?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten