Pagina's

dinsdag 13 december 2011

essence: LE Circus Circus, Lip Lacquer: 01 Applause, Applause


De nieuwe LE van essence ligt in de schappen!
De LE Circus Circus leek me best leuk, ik was heel erg benieuwd wat de echte versies zouden worden van de promofoto's. Pas geleden kon ik nog niks vinden, en vandaag was bijna alles al op :-(. Gelukkig heb ik nog een Lip Lacquer kunnen scoren, in de kleur 01 Applause, Applause.
Ik heb zelf helemaal geen rode lipgloss/lipstick. Zelf durfde ik het nooit aan omdat ik het altijd iets te heftig vond. Met de kerstdagen heb ik een zwart/rood jurkje aan, dus ja, dan maar toch een keer proberen!


Ik vind deze lipgloss er erg mooi uit zien. Mooie gouden dop en leuk gouden versiersels.
Verder heeft deze lipgloss slash lipstain een standaard applicator.

Deze lipgloss vind ik maar moeilijk om aan te brengen. Hij geeft geen egaal laagje af. Minpuntje wat me meteen opvalt. Wat me verder ook opvalt is dat deze lipgloss bijna niet plakt. Verder geeft het een heerlijk zoete, fruitige geur af. Heerlijk! Het geurtje is niet overheersend, maar af en toe ruik je zo'n heerlijke zachte, zoete geur :-) Erg fijn.

Verder vind ik het een mooie kleur (als je zelf het een beetje egaliseert). Op mijn lippen is hij lichter dan in het flesje. Het is een lipgloss slash lipstain, dus deze blijft langer zitten dan de gemiddelde lipgloss. Hij trekt ook een beetje in je lippen.

Na een uur gedragen te hebben is deze lipgloss voornamelijk in de lijntjes van mijn lippen getrokken.
Jammer, maar ik vind het nog steeds niet erg. De geur en kleur maken me toch wel heel erg blij!

Conclusie
+ Heerlijke geur
+ Mooie kleur
+ Plakt bijna niet
+ Je voelt hem niet de hele tijd zitten
- Geen mooi egaal laagje
- Trekt in de lijntjes van je lippen

Voor de prijs van €1,79 is dit helemaal niet verkeerd!

Wat vinden jullie van de LE: Circus Circus?

4 opmerkingen:

  1. ik heb ook niks met hele rode lippenstiften, maar ik vind het wel heel cool als iemand anders het draagt haha. maar het past gewoon niet bij mij... maar ziet er goed uit, dit product!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou heel erg vn rode lipsticks en lipgloss, alleen vind het voor mezelf meestal ook té heftig :P. Maar het ziet er goed uit! En bij mijn kruidvat is deze LE er nog niet :(!

    Dankje voor je reactie <3.
    En ja idd, het boekje laat je echt nadenken!
    Het was denk een ander litteken dan van acne right? want ik was pas bij de dokter voor mijn acne littekens. En ze zei: dat littekencreme daar niet tegen helpt en ik wist dus ook van die dermatix! Alleen die krijg ik dus niet :(.
    En die bio-oil is idd heel fijn! Echt een aanrader :D.

    En dankje ik vind het ontzettend lief!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lipgloss! ik heb hem ook
    hij staat je super!x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze lipgloss ook en ben er heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen