Pagina's

woensdag 21 december 2011

Dr. van der Hoog: Passionate Pearl masker

Dr. van der Hoog heeft naar mijn mening altijd heerlijke maskers. Elke week gebruik ik wel een gezichtsmasker, en mijn voorkeur gaat altijd uit naar die van dr. van der Hoog.
Laatste tijd heb ik een beetje last van onzuiverheden. Rood plekje hier, pukkeltje daar, mee-eter hier... Dus besloot ik een masker te nemen die daar mee af zou rekenen! Toen kwam ik uit op Passionate Pearl.


 Dit is al een 'kant en klaar' masker; dus hier hoeft geen gekookt water of iets dergelijks aan toe gevoegd te worden! Fijn. Dit masker beloofd 'poriënverfijnend en matterend'' te zijn. Ik ben erg benieuwd wat het allemaal met mijn huid doet. Er staat dat je het masker 10-15 minuten in moet laten trekken. Ik ben altijd eigenwijs en maak er altijd 5 minuten meer van, dan weet ik zeker dat hij goed ingetrokken is.

Hier heb ik het masker net op mijn gezicht aangebracht, en ook een beetje op mijn hand. Ik ben benieuwd of het ook goed intrekt!
Net nadat ik het masker aangebracht heb, voel ik mijn huid lichtjes tintelen. Het voelde een soort van ontspannend, alsof het maskertje meteen druk bezig was met mijn huid :-)

Dit is het resultaat na 20 minuten. Je kan goed zien dat er inderdaad wat ingetrokken is. Na het afspoelen met lauw water voelt mijn huid ontzettend zacht aan! Het voelt ook heerlijk gehydrateerd aan.
Het enige waar ik niks van merk is dat het 'poriënverfijnend of matterend' is.
Mijn huid wordt de dag erna net zo snel vet als anders, en mijn poriën zien er niet anders uit. Het zelfde geldt voor mijn onzuiverheden.

Dit masker Passionate Pearl heeft mij €2,19 gekost.

Conclusie
+ Kant en klaar masker
+ Tijdens het masker voelt het fijn aan
+ Na afloop heb je een super gehydrateerde en zachte huid
- Werkt (voor mij in ieder geval) niet poriënverfijnend en matterend

Hebben jullie ervaring met maskers van dr. van der Hoog?












4 opmerkingen:

  1. ja, ik heb wel eens aloe vera maskertje geprobeerd. het doet niet echt wat het beloofd, maar het ruikt wel heerlijk en maakt je huid echt zacht. zou dat bij alle maskertjes zo zijn?
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook al lang op zoek naar een masker die je huis meteen stralend maakt, maar helaas nog niet gevonden. Jammer dat deze ook niet waarmaakt wat ie beloofd. Had ik wel verwacht van een merk waar het woord 'dokter' in voorkomt haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, ik heb nog nooit een Dr. van der Hoog masker gebruikt... ♥

    BeantwoordenVerwijderen