Pagina's

dinsdag 20 december 2011

Catrice: 060 Bloody Mary To Go

 Ik houd van nagellak met roodtinten. Dan kan een fel rode nagellak natuurlijk niet ontbreken! Ik ben al lang opzoek naar de perfecte kleur fel rood. Best nog een lastige zoektocht! Zal dit lakje eindelijk voldoen ;-)?
Waar ik me heel erg aan kan irriteren: die beveiligingsstickers van Kruidvat! Grr... Die hebben al zoveel producten van mij (aan de buitenkant dan) beschadigd! Heeft iemand heel misschien een goede tip hoe je deze gemakkelijk kunt verwijderen?
 Ik vind het een geweldige kleur nagellak. Mooi, fel, bloedrood. Het lakje zelf is best waterig; en daardoor heb je minimaal 2 laagjes nodig voor een mooi effect. Hierboven heb ik ook 2 laagjes aangebracht. De nagellak droogt gemiddeld.
Ik vind het super kleur nagellak. Ik vind dit voor mezelf echt een 'must have'. Het heeft echt de perfecte kleur fel rood, waar ik al lang naar opzoek was!

Wat voor kleur nagellak trekt jullie het meest?

9 opmerkingen:

  1. ik vind hem prachtig! mijn zusje is jammergenoeg heel erg bang voor bloody mary dus als zij die naam ziet wordt ze heeeel erg boos haha. daarom kan ik hem maar beter niet kopen :')
    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook echt duizend kleurtjes rood maar deze nog niet het is wel een prachtig kleurtje als ik tijd, zin en geld heb koop ik hem mischien ook wel al is er niet veel geld voor nodig

    xoxo Gigi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleur, volgens mij heb ik hem ook in me stash :P.
    Ik hou het meeste van roze tinten!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kleur! Ik vind rood, bruin en zalmkleurig het mooist. Of natuurlijk transparant ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hou ik zo van deze nagellak en die kleur! Geweldig...

    BeantwoordenVerwijderen