Pagina's

dinsdag 7 februari 2012

Primark: Nagellakset

In deze shoplog had je kunnen lezen dat ik pas geleden bij de Primark een nagellak setje heb gekocht.
Toen ik het doosje thuis openmaakte, zag ik dat er 1 potje helaas kapot was gegaan :(
Bummer!! Gelukkig hebben 3 kleuren het wel overleefd: Een bronzige, roze kleur, blauwe kleur en een parelmoer achtige kleur. Jammer genoeg hebben ze geen namen!

De nagellak ruikt vreemd. Iedereen herkent wel de 'standaard' nagellak geur, ''lekker'' chemisch, maar de lucht die hier vanaf kwam rook totaal anders. Ik weet nou niet precies of ik het lekkerder of juist viezer vond ruiken...
Wat me meteen opviel was de klein-heid van de potjes en het kwastje. Gelukkig heb ik geen lange/grote nagels, anders ben je hier zeker een poosje mee bezig. Ook neemt het kwastje maar erg weinig lak op, dus je moet een aantal keer in het potje 'dippen' voordat je pas echt één nagel klaar hebt.
Buiten dat om, vind ik het geweldige nagellak. Je hebt wel 2 laagjes nodig voordat het helemaal dekt. De parelmoer achtige kleur droogt een beetje streperig op, maar als je de topcoat op doet zie je dit een stuk minder.
De parelmoer lak en bronzig-roze (sorry, ik weet echt geen andere naam voor de kleur van het lakje!) hebben een mooie shimmer, en de lichtblauwe lak is een crème lakje.
Vier potjes nagellak voor maar €3,- vind ik zeker een goede prijs! Als ze niet breken, that is.

Hebben jullie wel eens de Primark nagellak geprobeerd?

Liefs,
Mia

15 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kleurtjes. Ik heb nu al zin om weer naar de Primark te gaan!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind ze echt mooi! En zo te zien ook prima kwaliteit! :) Zal eens kijken of ze ook bij de Primark in Bremen te krijgen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wist echt niet dat ze dat daar verkochten haha, wel jammer van het kapotte potje en ruikt het erger dan normale bagelak dat moet wel heel erg zijn da:O
    De normale lucht is al verschrikkelijk haha
    Parel lakje is echt heel mooi:D

    Groetjes
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wist ook niet dat ze daar nagellak hadden! Hihi. Nog niet gezien!
    Mooie kleurtjes :) Idd wel kleine kwastjes.

    Xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aah heel mooi! vind de middelste ook een hele mooie kleur, ik neem ze de volgende keer ook mee als ik weer bij de primark ben.
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind vooral het blauwe lakje heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleurtjes! :)

    x.
    http://acupofloveforcreativity.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, ik vind die middelste kleur het leukst! En ze zien er nog wel redelijk goed uit als eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat ze in Zaandam de nagellakjes niet hadden!
    Hebben ze het in Rotterdam wel?
    x

    BeantwoordenVerwijderen